راهنمای خرید سرور مجازی

 

اگر قصد خرید سرور مجازی را دارید؛ پیشنهاد میکنیم تا پایان صفحه ی راهنمای خرید سرور مجازی را مطالعه کنید .

وب داده انواع مختلفی از سرور مجازی ها را با توجه به نیاز های مشتریان ارائه می کند، ما در این پست سعی کرده ایم تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید اقدام به خرید سرور مجازی مناسب برای کسب و کارتان بکنید .

در زیر انواع سرور های قابل ارائه توسط وب داده مشخص شده است :

نوع و نام سرورقابلیت نصب ویندوزموقعیتتوضیحات
سرور مجازی NVMe آلمانرایگانآلمان – هتزنر
سرور مجازی NVMe هلندرایگانهلند- لیزوب
سرور مجازی NVMe فرانسهرایگانفرانسه- OVH
سرور مجازی آمریکابا هزینه لایسنسسانفرانسیسکو/واشنگتن – لیزوب
سرور مجازی انگلیسبا هزینه لایسنسلندن-لیزوب
سرور مجازی سنگاپوربا هزینه لایسنسسنگاپور-لیزوب
سرور مجازی SSD آلمانبا هزینه لایسنسفرانکفورت-لیزوب
سرور مجازی SSD هلندبسته به پلان های مختلف متفاوت استبسته به پلان های مختلف متفاوت استSSDیک گیگابیتمحدودبا هزینه لایسنسپایهداردآمستردام-لیزوب
سرور مجازی هاستینگبسته به پلان های مختلف متفاوت استبسته به پلان های مختلف متفاوت استNVMeیک گیگابیتنامحدودرایگانطلاییداردبسته به لوکیشن متفاوت

حال به بررسی تک به تک سرور های بالا و نوع کاربر سرور ها می پردازیم تا شما در خرید سرور مجازی ، انتخاب بهتری داشته باشید :

  • سرور مجازی NVMe آلمان : این سرور با هارد قوی ای که دارد ، بسیار مناسب برای میزبانی و انواع خدماتی ست که نیاز به کیفیت و سرعت بالا دارد ؛ این سرور از دیتاسنتر هتزنر ارائه شده است ؛ این سرور دارای پنل مدیریت سرور حرفه ای ست .
  • سرور مجازی NVMe هلند : این سرور مجازی از دیتاسنتر لیزوب میزبانی می شود و در وب داده ، مجازی سازی شده است  ؛ یکی از مناسب ترین سرور ها از لحاظ سرعت دانلود و آپلود و پینگ است . با خرید این سرور شما میتوانید منابع سرور تان را سفارشی سازی کنید . این سرور مجازی با هارد NVMe ارائه می شود .
  • سرور مجازی NVMe فرانسه : این سرور مجازی از دیتا سنتر OVH فرانسه ارائه شده است و یکی از سرور های مناسب و با کیفیت وب داده است ، در صورتی که آی پی کشور فرانسه را می خواهید سرور مجازی فرانسه وب داده یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود .
  • سرور مجازی آمریکا :  سرور مجازی آمریکا وب داده ، از دو لوکیشن سان فرانسیسکو و واشنگتن ارائه می شود . مناسب تمام افرادی ست که برای انجام کاری نیاز به آی پی کشور فرانسه دارند ؛ سیستم عامل ویندوز در این سرور نیازمند لایسنس است اما سیستم عال های لینوکسی به صورت کاملا رایگان نصب میشوند. این سرور مجازی به صورت مستقیم از دیتا سنتر لیزوب ارائه می شود.
  • سرور مجازی انگلیس : این سرور مجازی به صورت مستقیم از دیتا سنتر تحویل گرفته می شود و مناسب تمامی افرادی ست که نیاز به یکی سرور با کیفیت از لوکیشن لندن دارند ، پورت این سرور محدود است و در پلان های مختلف متفاوت است .
  • سرور مجازی سنگاپور : سرور مجازی سنگاپور معرفی شده در صفحه ی راهنمای خرید سرور مجازی نیز به صورت مستقیم از دیتاسنتر لیزوب تحویل گرفته می شود و در وب داده مجازی سازی نمی شود . این سرور مناسب تمامی افرادی ست که یک سرور باکیفیت در آسیا می خواهند که سرعت بالا و پینگ پایین داشته باشد . این سرور با هارد SSD ارائه می شود .
  • سرور مجازی SSD آلمان : این سرور مجازی به صورت مستقیم از دیتاسنتر لیزوب سفارش داده می شود و هیچگونه مدیریتی از سمت وب داده بر روی این سرور انجام نخواهد شد . هارد این سرور SSD است .
  • سرور مجازی SSD هلند : سرور مجازی SSD هلند یکی دیگر از سرور هایی ست که به صورت مستقیم از دیتاسنتر لیزوب ارائه می شود ، هارد این سرور SSD ست .
  • سرور مجازی هاستینگ : سرور مجازی هاستینگ وب داده که در صفحه ی راهنمای خرید سرور مجازی ، مناسب افرادی که سرور را برای میزبانی سایتشان می خواهند . این سرور با توجه به نوع سایت شما به صورت کانفیگ شده تحویل داده خواهد شد .

در نهایت با توجه به اطلات موجود در راهنمای خرید سرور مجازی میتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید؛ اما مثل همیشه پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید سرور مجازی دارید ، قبل از خرید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما مشاوره کنید :